Dags för fest?

Nu är tillvaron här hemma närapå festlig. Jag vet inte riktigt vad mina ögon tänker just nu. De tror nog att jag ska ha fest, eller också tror de att jag ska ha en mysig filmkväll. Men nej då, allt är som vanligt, och jag ska skriva lite på mitt CV och sedan ska jag fortsätta redigera min version av L´oiseau som jag nämnt förut. Eller också fastnar jag i litet bloggdesign. Ja, jag är redan trött på denna. Ska jag någonsin bli nöjd?

Men här sitter jag i mysbelysning med choklad, chips, dipp och cola. Mina ögon tror inte att det är helt sant det här, och munnen inser nu att jag inte har druckit särskilt mycket dricka alls sedan förrförra gången killen var hos mig. Helt sanningsenligt är det inte ens så gott som jag hade föreställt mig, med cola alltså. Resten, chips och choklad, det kan man väl aldrig tröttna på ... eller?

Jag tänkte att kanske, om jag har en sån här frossarkväll, så kanske ... kanske! Ja, vi får väl se imorgon om det gav önskad effekt.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0