Blä för denna dagen!

Ledan blir ju bara värre och värre, den har mig i sitt grepp så jag inte ens orkar gå ut med hunden eller handla eller någonting. Det händer ju inte ens någonting ute på nätet! Det här är ju inte klokt!

Det är väl konstigt att man fastnar såhär? När man har tråkigt och motivationen till allt är helt bortblåst så orkar man inte göra någonting. Det är väl inte konstigt att man har tråkigt då heller! Så varför fastnar man om man inte trivs med ledan? Varför sparkar man bara inte igång sig själv och gör saker istället?  Även om det bara är tråkiga saker att göra så är man åtminstone inte uttråkad när man utför dem.

Nej. Eftersom ingen hittills har kommit och sparkat igång mig får jag väl ta och göra det på egen hand. Ut med voff och köpa spenat, sedan har jag nog lättare att få någonting mer gjort. Det är bara startknappen som är så svår att nå ibland.

Och så borde jag ta och läsa det där inlägget om den viktiga gästen tror jag...

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0