Efit-dag

Idag klickas det bilder må jag säga! För att fira nypremiären på nanna-maria.com passar det ju perfekt att det är efit-dag idag! Det innebär då att jag tar ett foto i timmen och lägger ut i galleri >> bilddagbok, men de kommer nog inte upp förrän inatt/imorgon eftersom det ju är idag jag ska fota min dag ;-)


Får se hur det ska gå. Hittills har jag ju visserligen lyckats fota sedan det blev dygnet 1:a maj men jag har också hållt mig hemma. Mina ca 5 år gamla uppladdningsbara batterier "börjar" ge med sig nu... funkar i någon minut eller så.. Det gör mig ledsen för jag vill ha ström i batteriform AA till en massa saker. Inte minst kameran!


Nu börjar jag kanske få en liten aning färg på kroppen, är inte helt kritvit längre :-) Kanske gjorde gårdagen sitt också för jag och Dina traskade in till stan för att möta exet D. Vi satte oss på Strandgatans uteserveringnere vid den glittrande kanalen, gick sedan längs med kanalen en stund och sedan gick vi hemåt igen och slingrade på omvägar åt alla håll. Skönt.


Idag bär det av på äventyr igen. Blir upphämtad om någon timme och då väntas det bad vid Öresjö minsann. Men det får ni se mer av imorgon när bilderna kommit upp.


(under en övergångsperiod kommer jag att publicera inläggen i båda bloggarna men den här bloggen kommer att upphöra helt så småningom. Besökare hänvisas till nanna-maria.com)


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0