Dagen i bild



Det har varit en efit-dag vilket slutade med inte färre än 24 bilder i hemsidans galleri >> bilddagbok!



(under en övergångsperiod kommer jag att publicera inläggen i båda bloggarna men den här bloggen kommer att upphöra helt så småningom. Besökare hänvisas till nanna-maria.com)


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Anonym

Jo jag tänkte slänga in en youtube-ruta, men jag försöades visst lite hihi ;) ska du sluta med den här bloggen?

2009-05-02 @ 11:49:17

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0