Upplivning

Nu börjar det hända lite saker på min hemsida igen. Jag har redan uppdaterat den tre gånger idag. Den kommer givetvis inte uppdateras så ofta kontinuerligt fortsättningsvis, men det stället kommer också att livas upp lite mer än vad som varit den senaste tiden.

Jag ville bara uppmärksamma er om det, ni som brukat följa nanna-maria.com tidigare innan candoris snodde all min uppmärksamhet hehe...



Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: kiki

titta inte visste jag att du hade en hemsida oxå :) Fin!

2009-03-01 @ 21:32:03
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0