Privat på Candoris

Det har nu minst tre gånger kommit upp önskemål om privata meddelanden till mig direkt från Candoris, så nu har jag åtgärdat det.

Det går förstås att skriva anonymt men ibland är det också bra om jag vet vem kommenteraren är, och då är det privata meddelanden som fungerar bäst. Så nu har jag ändrat inställningarna för mina kommentarer så att jag godkänner dem innan de publiceras. Vill ni då skriva privat till mig talar ni bara om det i er kommentar, så låter jag bli att publcera kommentaren.

Inte för att det här är något ovanligt att folk som bloggar på blogg.se gör. Jag ville bara uppmärksamma ändringen.

För övrigt blir det inte mycket bloggande just nu då jag har en del annat att sköta, återinstallation och bevaring av gamla filer t.ex. För som det är nu är det inte alls roligt att sitta med den här datorn för den är så fruktansvärt seg och jag sitter här och sliter av mig håret i ren frustration. Så någonting måste jag helt enkelt göra åt saken. Allting löser sig med återinstallation ;-) det är min lösning på alla datorproblem hehe.

Hoppas ni har det bra, och att solen skiner hos er. Och att blåsten inte nått fram till er - här blåser vårvindarna så det lilla håret jag inte redan slitit av från hjässan i frustration över datorn yr runt som en virvelvind rakt upp i luften... Det låter förvisso roligt - men det är det inte. (haha)

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0