Plötsligt syns det

Jag fattar inte vad det är som händer med min blogg. Inatt, t.ex. försökte jag posta ett inlägg hela fem gånger tills jag slutligen gav upp. Det händer ibland här på blogg.se men inte så ofta att jag ändå skulle vara missnöjd med att ha blogg.se som mitt bloggverktyg.

Men den här gången var det inte bara det att inlägget vägrade publiceras, utan nu finns den ju plötsligt där. När jag fick ut förra inlägget fanns den inte där ännu, inlägget "Jag börjar bli ung". Och nu, ett halvt dygn senare, har den plötsligt dykt upp. Jag blir inte klok på detta.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

En annan konstig sak med bloggen är att när man ska posta kommentar så behövs det ibland verifiering och ibland inte!

2009-03-28 @ 20:16:47
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0