Kladdkaka med nötkräm

Jag glömde visst att jag skulle ge er receptet på kladdkakan jag gjorde idag. Den är verkligen ... obeskrivligt fantastisk! Jag tycks överträffa mig själv varje gång jag gör i ordning en kladdkaka!

Det här är minsann inte vilken kladdkaka som helst, det är en riktig chokladdkaka, dvs den innehåller väldigt mycket av den kära ingrediensen choklad - samt ett underbart täcke av nötkräm!




Men jag orkar inte slänga in receptet här eftersom jag redan har lagt ut den på min hemsida. Så är ni nyfikna får ni gå dit och kika efter!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: C.G.

VILL HA ! ! !



//C.G.

2009-03-08 @ 10:08:21

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0