Kladdis

Hurra hurra hurra, idag är jag så bra! Hurra hurra hurra!

Jag är nämligen bäst! Det är helt sant! Jag är bäst på att stöka ner, till exempel! För det har jag förtjänat en bit superduper-kladdkaka efter maten!

(återkommer med bild och recept senare)

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

Yeah!! Helt rätt, Johanna!! :-D

2009-03-07 @ 19:58:49
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0