Hård arbetsnatt

Jag gick aldrig och la mig inatt. Jag fastnade framför datorn med webb-design. Huvva! Vad jag har jobbat hårt och intensivt, men jag tror faktiskt att jag blev klar.

Jag är ju sån att om jag väl har kommit igång så kan jag inte sluta förrän jag är färdig. Annars glömmer jag minst hälften av allt som blev kvar att göra om jag tar en längre paus, som för att sova t.ex. hehe.

Det är faktiskt jobbigare att redigera redan existerande hemsidor (åtminstone för mig som envisas med att enbart använda mig av "anteckningar" och kodar allt för hand hehe) för då måste man gå in och koda om alla ändringar på varje sida som finns där.

Hur som helst, jag tror att jag behöver sova nu. Men kika gärna in och säg din åsikt. Och du får vara helt ärlig.





Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

Jag vet inte om jag håller på så himla mycket... Jag smågrejjar hela tiden och det blir mycket i slutändan kanske ;-)



Filmen var jättemysig och rekommenderas.

2009-03-03 @ 21:24:16
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: kiki

Ja den var fin! Men länkarna funkade inte? fast du kanske inte är klar??

2009-03-03 @ 21:58:40
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0