Candoris is back

Nu är jag äntligen tillbaka! Jag bara försvann utan ett ord och de vänner jag inte har kontakt med utanför den här virtuella världen har nog inte riktigt förstått vad som har hänt. Det blev nämligen så att jag tappade laptopen i golvet och blev därmed utan dator, men man har ju som jag tidigare nämnt inte varit helt dum i valet av kille hehe. För nu har han äntligen ordnat så att jag kan använda min stationära dator från stenåldern som en normal dator igen! Så nu kommer jag äntligen ut på nätet, bland annat.

Jag har förstås mycket att ta ikapp mig med, över 50 olästa mail, många av dem rent skräp men jag hann se att där fanns en hel del intressant också, för att inte tala om alla bloggar och allt annat jag sysslar med på internet så jag skriver lite mer här när det finns tid till det.

Så nu vet ni, jag lever, jag är frisk och våren lockar med mycket frisk luft så att musklerna blir trimmade på långa skogspromenader m.m.

Ha det så fint nu och njut av våren allihopa!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: kiki

se där, jag funderade faktiskt lite över vad som hänt, men det var ju tur att det inte var värre :)

2009-03-23 @ 22:34:36
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: kiki

se där, jag funderade faktiskt lite över vad som hänt, men det var ju tur att det inte var värre :)

2009-03-23 @ 22:35:01
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: kiki

oj...

2009-03-23 @ 22:35:12
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: C.G.

Och åh, så jag har saknat...



Nu skall jag bara laga lappen med, typ, lappa ihop den kanske ;-)

//C.G.

2009-03-24 @ 12:03:05

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0