Älskade jag

De på posten börjar nog snart bli lite nyfikna och en aning avundsjuka på mig för det dimper ner paket i min postbox varje vecka. Kuvert som buktar ut lite och innehåller helt säkert någonting som gör mottagern glad, särskilt som mottagaren adresseras som:


Älskade:
Mitt namn
Min adress


Små saker som kan göra en så glad. Som överskriften på ett kuvert. Att jag faktiskt väntat mig att få dessa kuvert och vet vad de innehåller dämpar inte på något sätt min lycka över att få dem. Det är inte innehållet, själva sakerna som gör mig lycklig, utan alla bevisen på att jag har en man som kanske befinner sig lite långt bort, men som faktiskt älskar mig. (Och det som får kuverten att bukta ut lite är inte särskilt spännande, men det behöver ju inte de på posten veta...)

Åh så jag saknar och längtar efter Dig! Snart är vi tillsammans igen!


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

Åh! Sådana kuvert vill jag också ha! :-)



Den där bilden på dig i det andra inlägget här fick mig att inse att vad bra du passar i rött hår! Passar så bra till dina blåa ögon och rosiga kinder ;-)



Det låter väldigt läskigt med den här blackouten. Vad kan det vara...? Men det behöver ju heller inte vara så komplicerat som man vid första anblick tror. Kanske var du bara så ledsen att det andra den kvällen liksom suddades ut, i jämförelse till gråtattacken. Däremot måste det väl finnas någon anledning till att du ofta mår dåligt? Önskar att jag kunde trolla så att du bara mådde bra.



Fick du mitt sms om återträffen? Skulle den idén vara något för dig? Är du ens kvar i thn då?



Kram!

2009-04-01 @ 08:10:46
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: C.G.

hehe.. ja, de kan gott fundera lite på vad det är i de små kuverten :D



//Pust och kramp, mysiga du

2009-04-02 @ 00:09:48
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0