Färdiggrävd

Ett filter av menthol mot vinterspruckna läppar svider, svalkar.
Brunnen är färdiggrävd, dags att lägga på locket.


Det är långt kvar till påsk, men kanske är det faktiskt bra,
då hinner allting stabilisera sig innan den kommer,
innan du kommer, för du kommer väl, kära?
Kom till mig innan jag bryts ned av saknad.
Jag lovar, en dag blir allt lite annorlunda.
Då kommer jag kunna finnas där hos dig så mycket mer.


Tack min älskade för ikväll!

Ser fram emot morgondagen.
Och än mer mot nattens vila, inatt ska jag faktiskt få sova ut.
God natt! // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0