Under stenen

nena says (20:38):
   Ahhhhhhhh!
nena says (20:38):
   herregud nanna!
nena says (20:38):
   bor du under en sten?!!!!!


Ja det är ju bland annat just det jag menade med förra inlägget. Jag har ingen aning om någonting längre. Jag orkar inte ta reda på vad som händer utanför min dörr ens. Jag har ingen aning om vad som händer ute i världen. Varken inom politik, katastrofer, nöjen eller någonting annat. Det kan inte vara riktigt hälsosamt. Men jag har liksom tappat ... allt. In under den där stenen.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0