Truten tryter




She says: Gimme candy! Gimme!
She answeres: Nope!
She cries: Jooooo!



Inspirationen och lusten tryter idag. Jag vet alls inte vad jag ska göra. Det enda som händer idag är att jag tänker på godis. Godis godis godis. Jag vill ha! Funderar på att spendera mina länge hårt hållna sista 50 kronor på godis. Jag blir ju tokig!

Men det är ändå en kortvarig lycka att sitta i soffan med en godispåse, trycka i sig dem fort fort... Maniskt går det till när jag är på det här humöret. Äter utan att tänka, utan att smaka, bara trycker i mig. Varför? För att det är en stunds total tankebefrielse.
Hetsätandet är oerhört lugnande för min hjärna. Visserligen får man en total sockerkick någon minut senare, mår illa och blir förbannad på sig själv för att man tryckt i sig allt på en gång istället för att ha nåt gott att tugga på under hela dagen. Skammen kommer krypandes, självföraktet.
Och ändå är de där minutrarna, sekunderna, av total tankebefrielse som en drog. Jag vill aldrig sluta äta; aldrig börja tänka.


Jag vill ha hela hemmet fullt av godis att proppa i mig.

För att jag saknar min man.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: kiki

I know the feeling! the love of my life bor 90 mil härifrån. Huvva...



ang hetsätande kan man ju alltid se det från den ljusa sidan, tänderna mår mycket bättre av att man äter upp allt godis på en gång än att man drar ut på sockerätandet en hel dag ;)

2009-01-24 @ 15:12:51
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: C.G.

mmm... jag försökte själv hetsäta lite igår, men det fick jag inte... jag blev bara illamående.



Men det ljusa i det hela är att det nu är en dag närmare att träffas.

Ett hem fullt av goooodiiiiiis :-D, är ett hem jag gärna delar.. hehehe



//C.G.

2009-01-24 @ 15:56:21
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0