Tonfisk och inre demoner

Igår åt jag åter igen en liten bit tonfisk. Sedan första gången tog det en vecka eller så, sedan dess har jag varit konstigt nog jättesugen på fisk. Igår var det alltså dags att prova en bit igen men den här gången tyckte jag att det var värre än första gången. Kanske för att jag tog större bitar?

Jag åt upp det, för jag vill faktiskt börja äta fisk, men det blandades in flitigt i resten av maten för jag hade som sagt lite problem med den igår.


Jag har plågat mig själv i halvsömn idag. Det är inget ovanligt att jag ser de här "vakendrömmarna" där jag plågar mig själv på ett sätt som jag inte ens vill beskriva för mig själv. Och det händer ofta. De är en del av min morgonångest och jag har i genomsnitt  sett dem säkert 5 dagar i veckan de senaste 10 åren... Så nej, det är inget ovanligt alls, men det gör det inte lättare för det... eller kanske lite för numera påverkas jag inte lika illa av dem som förr. Men det är fortfarande illa.

Jag vill mest bara ... *poff* // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Sussu

Du kanske borde pröva någon annan fisk nästa gång. En som är vit i köttet tex elias favorit fisk panerad pangeaus file. Den är mild i smaken.

2009-01-04 @ 19:51:33

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0