Sömnmanikerns återkomst

Antingen sover jag inte alls, eller också vill jag sova i all oändlighet. Det var mycket motvilligt jag steg upp ur sängen idag. Det är ju bara så underbart att sova när man väl kan göra det det att man helst låter bli att gå upp över huvud taget.

Idag önskar jag att jag faktiskt verkligen hade blivit kvar i värmen under täcket, det var inget kul alls att vakna i en smärtande kropp. Jag har ont överallt, det är som om jag har åkt igenom en mangel och brytit varenda ben i kroppen, armar och ben är i bitar, varenda kota, axlar, knän, fingrar och hela ryggraden känns krossad. 

Men jag antar att det inte känns riktigt så illa för skulle det verkligen vara så illa så skulle jag antagligen inte klarat av att röra på mig över huvud taget. Men ont har jag. Nåja, jag antar att det är som det ska. Varför skulle jag få njuta av att sova ordentligt två dagar i rad och bli skönt utvilad utan att betala för det?

// J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0