Nu är det officiellt

Jag var på arbetsförmedlingen och träffade min nya handläggare för första gången igår. Killen var ju faktiskt helt okej. En sån där snygging *s* Med det menar jag en brat-wannabe haha. Men han var riktigt trevlig och verkar vara en bra handläggare.

Något som slog mig var att det alltid uppstår en helt annan stämning mellan jämnåriga människor. Han var väl något äldre än jag, men han var ju fortfarande vad man kallar kille, ingen gubbe, och han fick en halvflörtig ton mot mig när vi väl började prata. Jag antar att det bara blir så helt naturligt och är så vanligt att det nog inte ens är någonting man lägger märke till om man inte är som jag och tycker att det är oerhört intressant med människors beteenden.

Där gjordes det officiellt att jag faktiskt är på väg härifrån, med hela landet som möjlighet men med fokus mot Östersund. Dessutom börjar jag verkligen vara i akut behov av att sälja bort lägenheten. Men lättast är det nog att bli av med den i slutet av sommaren när nya studenter kommer hit för höstterminen. Exakt vart jag ska ta vägen den närmaste tiden är fortfarande okänt men det är ändå dags att börja göra i ordning en utflyttning.

Jag längtar till mitt nya hem. Vart det än blir. Kan hända detta snart förvandlas till en inredningsblogg hehe.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: C.G.

Jaha... där ser man.. mig spottar myndigheterna och tjänstemännen på, men dig... DIG... ja.. alltså... DIG flörtar de med för att du är så söt och har legitimatioooon.



//C.G.

2009-01-23 @ 17:34:04
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/
Postat av: Johanna

C.G.

Haha :P

2009-01-23 @ 19:14:58
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0