Lång arbetsdag

Nejdå, jag har fortfarande inget jobb, men jag har ju mina olika projekt att arbeta med. Idag har jag suttit i 9 timmar med bara några korta raster och gjort en ny låt. Inte för att den är helt färdig ännu, men jag undrar om man någonsin känner att en låt är färdig?
Jag ska pilla med lite småsaker i den men det får faktiskt vänta till imorgon, om jag kan låta bli, jag ska åtminstone ha några timmars rast även om jag helst hade velat sitta med den ännu ett tag. Det är viktigt med raster också. Även när arbetet är roligt.

Magen har kurrat sedan lunchtiden men jag har fortfarande inte kommit mig för att stoppa i mig mer än en liten smörgås utan pålägg, snabbt ska det vara när man är uppslukad av arbete.
Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska hitta på till middag för dagen.


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0