Krångel med ny design

Jag sitter här och försöker göra om designen på bloggen. Inte bara för att jag varit missnöjd med den från start, utan också för att jag fått klagomål om att bloggen visst är lite svårläst på vissa skärmar också. Men det krånglar så det får se ut såhär tills vidare ändå.

Sen börjar jag bli riktigt irriterad på att inläggen inte dyker upp när jag publicerar dem. Jag måste logga ut ur hela blogg-verktyget, logga in igen och publicera en gång till, först då syns inlägget. Förstår inte varför!!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Dilan Amin

trevlig kväll ;)

Vad tycker du om min blogg ?



/ Hugs!

www.mramin.blogg.se



2009-01-07 @ 21:00:22
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Mir

F5 funkar inte? Om det är någon tröst så trular mina inlägg med, så det kanske helt enkelt bara är blogg.se som strular... eller så är du under attack *s

2009-01-07 @ 23:40:31
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0