Kladdkakan med en touch av kaffe




Jag skrev ju förut om hur godissugen jag var och funderade på att slänga ut mina sista pengar på nåt gott. Men jag kan inte göra så. Jag har ju haft mina ekonomiska kriser många gånger och jag har alltid en liten slant kvar som jag håller hårt i inför riktiga kriser. Då menar jag verkligen situationer på liv och död.

Jag vet inte hur jag skulle kunna överleva en situation på liv och död med ynka 50 kronor,
men man vet aldrig. Men att köpa godis för dem är inget jag gör förrän jag vet när jag får pengar nästa gång hehe. Det är faktiskt det första jag brukar köpa för mina sista pengar när jag väl vet att jag snart får pengar igen. Något gott. Det tycker jag att jag har förtjänat efter att ha hållt på pengarna så länge.
Nå, jag har ju faktiskt en ganska stor inkomst på gång nu enligt länstingsrätten men jag vet ju inte när pengarna kommer in så jag avvaktar med slösandet av pengarna och bakar mig kladdkakor istället.

Detta är andra kladdkakan för den här veckan. Ooops! Men vad gör man när man är så fantastiskt godissugen att man klättrar på väggarna?

Jag ville ha en kladdkaka med kaffesmak. Men det blir ju för vätskig deg av det så jag fick hitta på ett nytt recept. Snart kan jag inte längre säga att jag inte kan hitta på egna recept så mycket som jag experimenterar numera hehehe. Supergod blev den! Faktiskt, och helt uppriktigt, så är det här den godaste kladdkakan jag någonsin ätit!
Och bara för det tänker jag inte dela med mig av receptet ännu. Jag måste ju bjuda min älskling på den innan någon annan snor receptet och bjuder honom på den!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: C.G.

Jaaaaaaaaa, ge mig av den... baka baka liten kaka, så att jag av den få smaka.



//C.G.

2009-01-25 @ 04:16:11
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/
Postat av: Jhna

Sv: Tack så mycket:) Jag ändrar utseende ganska ofta så kolla gärna in igen o säg vad du tycker:)

2009-01-25 @ 14:43:59
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0