Hudslamsor

Jag har en massa dumma hudslamsor i munnen som gör ont.
Fast egentligen gör det inte så farligt ont, det är bara lite störande.
Jäkla visdom, är jag inte vis nog som det är?
Jag borde egentligen ha mycket mer ont än såhär, så jag klagar inte. Bara stör mig på det.

Nu ska jag värma mina frusna fötter i vatten.
Natten kommer att bli full av blandade känslor.
Och dagarna efter inatt likaså.

God natt! // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0