Grekisk bulle i ugnen

Nej, jag har inte legat med en grek och blivit på smällen, jag håller på att baka grekiskt lantbröd. Det ska bli gott.

Blä, den här dagen är inte kul. Jag är i total ekonomisk kris och kan inte göra någonting, förhoppningsvis kan man ringa runt till olika ställen imorgon och försöka fixa det här åtminstone tillfälligt.

Så jag har egentligen ingen inspiration till att skriva just nu. Men jag har inget bättre för mig just nu så jag satte mig ändå här, vem vet, tankesflödesskrivning brukar ändå resultera i någonting. Några tomma ord om inte annat.

Fast det verkar inte som det den här gången. Jag ska nog sätta mig och påbörja det jag planerat att göra det här året. Vad det är kommer jag säkert avslöja så småningom men inte just nu. Och det är nog inte särskilt intressant för er att veta heller. Men lite hemlighetsfull ska jag vara ändå hehe.

// J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0