Bloggkoll

Följ min blogg med bloglovin

Jag drabbades av plötslig kontrollbehov. Jag använder mig nämligen av bloggkoll.se för att hålla koll på alla favoritbloggar. Det är ett jättebra verktyg för den som tröttnat på att klicka in sig på en blogg som aldrig verkar bli uppdaterad, eller om man helt enkelt vill ha koll på de senaste händelserna i sin favoritblogg/-ar.

För att jag ska ha lite koll på vad min blogg kategoriseras som och hur bloggikonen ska se ut på blogglovin´, som bloggkoll.se heter, ska man skriva ett inlägg med en speciell kod för att verifiera att detta verkligen är min blogg innan jag får ta kontroll över hur min blogg "marknadsförs" där, så här är det inlägget. Och lite gratisreklam som inte alls är något krav, men det tycker jag att de förtjänar.

Det enda negativa med dem är väl att det ibland strular med att skriva kommentarer till vissa blogginlägg, men då får man stänga ner den lilla remsan längst ner i fönstret. Inget avancerat.


De där rågbullarna var förresten ganska smaklösa och tråkiga. Och så har vi inget margarin hemma heller så det blev bara ost som pålägg (som visserligen smälte rätt härligt i bullarna). Alltför tråkiga bullar att ens fundera att ta kort på, eller ens dela med mig av receptet av. Men det blev ju bröd hur som helst.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0