Bland minnen på golvet

Jag lade mig ner på golvet av tre orsaker.
  1. Jag ville ligga ner.
  2. Sängen var för långt bort.
  3. För att demonstrera för mig själv att jag nu faktiskt har gott om plats att ligga på golvet.
Och där kom det: Ett brev
Jag kom inte ens ihåg att jag fått brev från mitt ex Sakk. (inte Sebastian som jag har nämnt här tidigare) Detta var ju inte något kärleksbrev, jag nämndes bara mycket flyktigt.
Jag tycker om brev. En mycket personlig öppning och inbjudan till någons tankar. Det visar på så mycket egentligen. Nåja.

Hittade en del roliga papper under brevet. En kommentar av vår första grafisk form-lärare till ett tryckarbete jag gjorde i skolan:

Tryck CMYK    _Mycket bra tryck. Verkligen bra. "Du har det i "händerna" bildskapande ... eller vart det nu sitter ....


Haha, det tyckte jag var en märkligt skriven kommentar.



Ni ser. Det här med lediga dagar är ingen bra idé trots allt. Jag sitter här och skriver en massa strunt. Jag ska nog bli uppslukad av något arbete nu istället tills morgonen gryr och det blir dags för den där långpromenaden som jag hoppade över idag och körde istället latvarianten med att gå max en kilometer... men jag stannade åtminstone utomhus i en timme och Dina fick springa av sig på jakt efter is och pinnar. Tiden går så märkligt fort nuförtiden när jag är ute.

God natt! // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Beardis-flocken

Tack för en mycket trevlig kommentar till Barons och Falstaffs blogg. Tyvärr är det inte så lätt att fånga båda på samma foto, men när jag lyckas vill jag gärna lägga in det på bloggen. Den är ju BÅDA hundarnas blogg! - Kramar från oss

2009-01-24 @ 10:29:22
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0