Tävling

Imorgon är sista dagen för att delta i tävlingen på theresia-marissa.se

Jag får väl göra reklam för både tävlingen och hennes fina sida i övrigt (titta på hennes fina foton också om du kikar in där!)

Jag deltog med orden "örtträdgård" "rökelse" och "bubbles" vilket inte syns i gästboken men det är inte mitt fel, det var något fel på gästboken så jag fick inte skriva där.

Så vill du vara med i tävlingen som jag redan tipsat en del av er för, är det sista chansen imorgon (25:e)!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

ojoj vilken reklam! haha. Nu får du ju dubbel vinstchans också. antecknar



Har tänkt fråga men glömmer alltid; Vart kom namnet candoris ifrån? Tänkte att du har säkert nån fiffig förklaring, det brukar du ju ha på saker och ting.

2009-02-25 @ 13:27:28
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0