Sorg

Jag skulle ju sluta gnälla så mycket i den här bloggen, jag skulle sluta gnälla så mycket i livet över huvud taget. För ingenting är något annat än man gör det till. Men idag. Idag är jag ett söndersplittrat glas.

Jag vet inte om jag orkar.
Alla beslut som måste fattas hela tiden, varför måste det vara så?
Jag vet inte hur ni andra lyckas ta er fram.
Idag sörjer jag hela mitt liv.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Anonym

Jag blir så ledsen när jag läser detta.

Känner till viss del igen mig i flera av dina inlägg. Jag tar mig fram för att jag måste tänka på barnen, annars hade jag nog kollapsat för länge sedan nu. Styrkekramar till dig från mig..

2009-02-26 @ 19:33:10
Postat av: Mir

Men det är bra,sörj idag så du kan börja leva igen i morgon (om jag får bestämma dvs ).

2009-02-26 @ 19:40:26
URL: http://beyondforever.blogg.se/
Postat av: Theresia L. Marissa

Håller med Mir här ovan. Man måste faktiskt sörja ibland. Och man måste ta beslut även om det är svårt. Tänk om livet var en stadig gång av ingenting alls.



Ja, jag håller med om smajlissarna i min gästbok. Saknar de gamla... Men det får la gå.

Och angående vinnarens bidrag till tävlingen, så kommer det naturligtvis att publiceras. Imorgon publicerar jag samtliga lycko-bidrag!

2009-02-26 @ 21:41:49
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0