Resfeber

På måndag åker jag. Jag antar att jag har resfeber eftersom allting känns upp och ner-vänt och jag inte orkar göra någonting alls. Jag borde packa för fullt och förbereda resan men jag får verkligen ingenting alls gjort.

Ska jag verkligen klara det? Jag är orolig. Jag har ju bara rest ett par timmar bort på egen hand förut. Nu ska jag plötsligt åka i elva timmar alldeles alldeles ensam. Hur ska detta gå? Hehe.

Idiot som jag är vet jag inte ens vilken tid tåget åker. Så typiskt mig att inte ha någon koll. Så är det verkligen helt obefogat att jag är lite orolig inför den här resan? Jag tror inte det. Det är ju bara två byten men jag kommer garanterat tabba till det någonstans.

Oj oj.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0