På en och samma gång

Jag kommer bli en sån där supermorsa som kan fixa allt på en gång, står och lagar mat, matar barn, föder barn, stryker kläder och tvättar samtidigt. Hehhe.

För här sitter jag och chattar med både killen och Theresia, samtidigt som jag sminkar mig och dricker kaffe och klär på mig och gör bankärenden och lagar jackan och får en sightseeing över Östersund, och ändå ville jag bevisa för mig själv att jag kan blogga samtidigt som jag gör allt detta också. Och jo, det går ju som ni ser!

Bara för det tänker jag fota mig själv också och slänga in en bild här haha. Bara för att stressa ännu mer liksom.



Men jag ska nog röka samtidigt också. Jo, man kan ju inte ha alltför lite att göra heller ;-)

Strax blir det snabb promenad och sedan ut till bussen in till stan.

Ha en bra dag allihop! // J



senare tillägg:
Jo, jag missade förstås bussen. Men jag är en sån där som missar bussen även om jag varit färdig att gå i två timmar. Och jag var faktiskt färdig att gå nu med. Men jag är bara en sån som missar bussar. Sånt är livet.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: LottaS

Tack för besöket. Jag tittar in hos dig ibland. Göra många saker på en gång? Not me! Det blir rena katastrofen.

2009-02-05 @ 14:47:10
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: C.G.

Du glömde laga maten medan du gjorde det andra :-S

2009-02-06 @ 15:13:30
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0