Med nålat hjärta

Hon är stark om hon kan träffa mitt hjärta med sina nålar på hundra mils avstånd, ja inte bara träffa utan genomborra det så jag krampar i smärta... Men är hon lika stark som jag om jag fortfarande med nålar i hjärtat orkar kasta mina pilar som jag smörjt med mitt elixir ännu längre så de viner träffsäkert förbi henne och når sitt mål med största tillförsikt utan att göra skada? Tänk om jag hade kunnat inse det för flera timmar sedan, förstå att jag är starkare ändå. Då hade jag kunnat slippa det långa lidandet för vetskapen om min styrka är en helande kraft som lyfter bort de där nålarna en efter en, läker såren som de orsakat och gör mig rak i ryggen. Hon kan inte hota mig mer för min kärlek är större än hennes hot och jag vågar åter heligt förlita mig på att det är sant att kärleken är det starkaste medlet när den är sann.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: L.

Sv: Tack! Vad kul:) Kram

2009-02-03 @ 18:08:02
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Susanne

sv: haha! ja tydligen! det känns bra att veta att nästa gång man är barnvakt kan man slå igång typ "på smällen" istället för lucky luke! då kan vi skratta åt samma saker iaf! :)

2009-02-03 @ 18:32:17
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0