Kjoltyg

Klänning från DarkShop
Jag är helt tokig i långa kjolar.
"Men man ser dig ju aldrig i lång kjol" tänker ni som känner mig. Nej, det är sant, för det finns ju inte att hitta några ute i affärerna! Jag har gnällt om det i flera år och jag är trött på att vänta nu.

I de här tiderna då man helst ska gå omkring naken och visa både tuttar och rumpor för hela världen oavsett hur kallt det är ute får man inte tag på annat än någonting som mest liknar ett brett skärp. Var är alla långa kjolar?

Men nu har jag windows-shoppat
(hehe, säkert inte bara jag som kommit på ett så förträffligt uttryck för fönster-shopping på nätet men jag tar ändå åt mig äran för det då jag inte sett någon annan använda det) och jag blir alldeles yr i huvudet av alla långa kjolar därute.

Långa, korta, knälånga, minisar, med tyll, volang, spets, slits... kjolar i alla längder och former skulle jag kunna fylla alla mina fyra garderober med, om jag lät mig ryckas med av min passion för kjolar.


Nu är jag hur som helst verkligen ute efter långa kjolar.

Korta hittar man ju överallt och det har jag ju redan för många av nästan som det är. Jag har längtat och suktat så efter långa kjolar så länge nu, men eftersom det är så ovanligt med lång kjol nu mera så är det svårt att hitta den där perfekta kjolen för ett rimligt pris.

På bilden är det visserligen en klänning (från DarkShop), men åh, ge mig en sån kjol!

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Mamma Melissa

Håller helt med, kjolarna är breda som skärp... kul att du nu hittat ett bra ställe som har lite av varje i alla fall!:.)

2009-02-03 @ 05:36:02
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: C.G.

Oh dear.. mhmmm



Me like.



//C.G.

2009-02-03 @ 12:59:37
Postat av: kiki

Jaaa jag gillar oxå långa kjolar! :) Fast jag har det aldrig... mest av rent praktiska anledningar, som att dom är i vägen. Typiskt..

2009-02-03 @ 13:44:54
URL: http://varulven.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0