I hörnet

Jag har suttit i hörnet i ett par dagar, i hörnet i mörkret i hörnet och avvaktat vaktat aktat låtit bli att dras med in men inatt insåg jag att det var fel så fel så jag har stigit ut från hörnet ut i ljuset men avsides vid sidan om står jag och älskar arbetar hårt och älskar älskar till utmattningens gräns men det har ju alltid sitt pris ett pris som är värt att betala om man vill det man gör vad jag gör som jag gör stiger in med utsträckta armar och kupade händer och väntar tills den blå stenen har lagts i min hand och jag gjort det jag ska jag har gjort det jag ska men det har ju sitt pris och nu vill jag jag vill jag vill jag vill så intensivt men var det är vet jag inte för det är inte hemma det är inte här det är hemma hem hem behöver jag idag efter nattens utmattande bara landa stabilisera bli skiffer sedan kanske jag är med igen men när det är vet jag inte och just nu vill jag bara blanda in mig bland skuggorna och bara flyta med flyta samman bli av allt utom mig men när jag kommit dit jag vill vill vill så intensivt dit mitt inre alltid skrikit åt mig att jag måste blir jag jag snart igen hoppas jag.

Det känns för övrigt som om någon har öppnat min mage och rört runt med en stavmixer men jag antar att det också hör till.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Theresia L. Marissa

oj har det hänt nåt? mår du bra? jag skulle iaf må ganska illa om jag blev sådär brutalt omrörd i magen.

2009-02-19 @ 16:13:05
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: Johanna

Nej, i magen mår jag inte bra. Sa alldeles precis att jag känner mig som köttfärs i magen hehe. Kanske är det inget konstigare än vanliga kvinnliga cykler. Det återstår att se.

2009-02-19 @ 19:58:01
URL: http://candoris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan tjejen det låter ju inte bra. Hoppas att du mår bättre snart :).

2009-02-19 @ 20:03:00
Postat av: Theresia L. Marissa

Aha... Jo det blir väl i princip köttfärs om man mixar magen med en stavmixer...



Ja katten heter faktiskt sture. Skulle det vara något konstigt med det, vad?

;-)



Vi fick veta att han hette antingen sture eller ture, och jag gillar ju sture-osten, så det fick bli sture.



Kram. (Saknar dig ;-)

2009-02-19 @ 21:01:25
URL: http://theresia-marissa.se

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0