Gör mig fulländad

Vad vore väl honungen utan sin sötma?
Ett trögflytande klister som ingen skulle bry sig om.
Kom älskling, viska mig söt med dina ord!

Vad vore väl havet utan sitt vatten?
En grop i marken så stor att den inte ens skulle märkas.
Kom älskling, fyll gropen och låt kärleken segla bland vågorna!

Vad vore väl en spegel utan sin spegelbild?
Ett genomskinligt fönster som alla blickar igenom.
Kom älskling, låt oss spegla oss i varandras blickar!

Vad vore väl jag utan min man?
En kvinna som vilken som helst bland alla andra.
Kom älskling, gör mig fulländad!




Jo... Så är det. Jag är fortfarande sådär fjantigt förälskad så orden stockar sig och låter som klichéer...
(jodrena-and-ceartgrian.co.cc)

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: C.G.

Wäääää... Skall jag komma dit, nu när du snart kommer hit, vi kommer ju resa om varandra på vägen :P

Kan jag inte vänta här istället så fyller jag dig när du kommer?

2009-02-06 @ 15:09:59
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0