Fjärde sanningen - Har sett över 100 nakna rumpor irl

Jag valde litet märkliga sanningar om mig själv i den där utmaningen med sju sanningar. Jag tänkte att jag nu i sju dagars tid ska kommentera varje sanning med ett inlägg och förklara mig. Fjärde sanningen löd:



Har sett över 100 nakna rumpor irl (inte samtidigt)

Hm. Det här blir inte så roligt som det kunde ha gjorts. Men så är det ibland... Jag skulle ju göra det här varje dag och dagen har redan hunnit bli gårdagen, så nu är det snabba ryck som gäller! ;-)

Det är nog inte så ovanligt att folk har sett så många nakna bakdelar i sina liv egentligen, om de tänker efter. Jag har förstås ingen som helst koll på exakt hur många jag har sett, men de lär vara över 100 hur som helst. Har man jobbat inom äldrevården som jag, på flera olika ställen vid olika tillfällen, så ökar talet sedda rumpor ganska snabbt.

Jag hade tänkt att jag återigen skulle vicka som vårdbiträde nu när jag inte har någon som helst inkomst, men det verkar inte finnas något behov av det heller, den här staden har förfallit. Det finns ingenting att göra här, inga jobb och situationen är svår både för den enskilda och för företagen.

Kanske ska jag börja spana efter rumpor i Jämtland istället? Haha. Fast hellre vill jag ha något mer lämpat jobb för mig, min rygg mådde inte särskilt bra senast då jag jobbade ganska länge i sträck inom vården.

Imorgon (eller idag) berättar jag om hur jag hade kunnat ge min oskuld till en sotare! Det får ni inte missa! hehe


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0