En mörk natt

Dagarna och nätterna flyter ihop.
Ingenting händer, tiden går sakta, tiden går fort och jag hinner inte med någonting.
Jag har inget grepp om den fysiska världen vi befinner oss i.
Jag har inget grepp om någon annan värld heller för den delen.
Jag svävar omkring i en tomhet där det inte finns någonting att greppa efter.
Jag är luften mellan två blad, det ena färdigskrivet och det andra fullt av frågetecken.
Någon måste börja sudda ut några frågetecken och fylla på raderna med ord.
För luften blir bara tunnare ju längre jag blir kvar här och snart kan jag inte andas mer.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Mamma Melissa

Du beskriver den hemska känslan så bra! Precis så känns det när sorgen kryper över en.

2009-02-01 @ 05:31:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0