Tjejsnack: TV

Tjejsnack #2
om TV


1. Vad för typ av program ser du helst på TV?

Det beror nog på vad man menar med "helst. Fastnar lätt i dokusåpor om jag börjar titta på dem... Eller gjorde åtminstone nån gång förr i tiden när jag såg på TV.
Men det är ju inte vad jag helst ser på. Jag tycker om att tänka, någonting som får hjärnan att arbeta är väl vad jag helst ser på.


2. Följer du någon TV-serie, vilken??
Nehee-ej, verkligen inte! Jag ser så sällan på TV att jag helst önskar att jag inte ens hade den i mitt hem, den bara tar plats och är ful i onödan.

3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?

Eh, alla! För man behöver inte se på TV.

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?

Jag klarar mig utan. Jag upprepar: För man behöver inte se på TV. Man blir ju bara mosig i huvudet av det. Mycket bättre att själv använda hjärnan.

5. Har du platt-TV eller tjock-TV?

En tjockis.
Hade en liten en, tjockis den med, men liten.
Men så fick jag en pojkvän som alltid var hos mig och ville se på TV så man såg bilderna på skärmen också, så han tog hit en STOOOR TV (okej, den är nog liten i vanliga mått räknat men jag tycker den är alldeles för stor).
Killen är nu borta, TVn kvar.
Ny kille lockar mig bort härifrån men TVn blir fortfarande kvar! Envis TV det där....



Frågorna kommer från Tjejsnack


Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0