På kartan

Nu har jag placerat min blogg i Trollhättanbloggkartan.se.

Jag har haft funderingar på det ända sedan jag startade bloggen men inte förrän nu har jag slängt dit den. Kanske är det farligt med tanke på det pågående temat på den här bloggen just nu? Inte för att jag känner att jag behöver vara rädd, men man vet aldrig hur folk kommer att reagera. 

Men vet ni, jag är inte så rädd av mig, och någon måste våga prata om problemen som finns här - och det är också just därför jag nu placerat ut bloggen på kartan så att förhoppningsvis någon mer i den här stan börjar fundera på vad det är som händer här. För det kan inte bara vara mig det händer.

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0