Orlando Bloom som kollega

Jag provade för en gångs skull att sätta på larmet på telefonen för att vakna i vettig tid även om jag egentligen inte har något vettigt att göra, som tvingar mig upp om morgnarna. 08.11 ställde jag larmet på. 09.09 vaknar jag av att den ringer... Men se, jag hörde den till slut så helt misslyckat var det ju inte hehe.

Kanske var det dags att vakna när drömmen började avrundas. Sjukhuset jag jobbade på skulle anställa någon ny och det var en massa möten som jag var tvungen att vara med på - det tycktes som att det var mitt jobb på sjukhuset - att gå på viktiga möten, för några patienter såg jag aldrig av...

Ett sådant viktigt möte hade jag med Melissa men istället för att hålla det på en professionell nivå betedde vi oss som små skolflickor och försökte fnittrigt lista ut vem det var som skulle bli anställd til slut. Hon hade hört ganska tillförlitliga rykten om att det skulle bli Luke Perry. Jag skrattade bara åt det ryktet, inte skulle väl någon sån stor filmstjärna jobba på vårat sjukhus heller! Det där var bara konstiga rykten och jag rådde Melissa att inte tro på såna knasigheter.



Luke Perry


Strax innan jag vaknade av den ringande telefonen som låg precis bredvid huvudkudden satt jag på det sista och avgörande mötet. Nu skulle sjukhuscheferna avslöja vem det nya tillskottet skulle bli. Och det blev ju ingen mindre än den sköne Orlando Bloom.



Orlando Bloom


Jag vände mig mot Melissa och log menande. Där såg hon - det var ju som jag sade, inte kunde sjukhuset anställa någon kändis heller, utan en helt vanlig kille (??). Men snygg var han ju, den där helt vanliga okända killen så jag blev väldigt glad, för han skulle nämligen sitta på min vänstra sida om bordet på mötena, mellan mig och Melissa. Jag tyckte att jag  hade världens bästa chefer och tackade alla makter för ögongodiset som nu skulle bli min vardag.

Jag vände mig åt höger och där var han som vanligt och väntat! Mitt hjärta tog ett skutt och jag log ett brett leende. Min pojkvän, min lycka! Jag brydde mig inte om att vi var på ett viktigt möte, jag kastade mig i hans famn och såg honom i ögonen och log. Min man!

Här hade jag velat infoga en bild på honom, ett speciellt foto som Mir har tagit på honom men man kan ju inte sno andras bilder och publicera utan lov. (Bilderna på Orlando och Luke har jag tagit själv, jo, jo, det är helt sant ... eh...*)


Sedan vaknade jag, skrattade litet åt drömmen och blev inte helt förvånad över varför just dessa tre män dök upp i mitt dröm-medvetande samtidigt.

Jag var väl inte den som trånade efter Dylan i Beverly Hills-serien, men han har ju (åtminstone haft) sina vinklar och blivit en hunk.
Jag bryr mig inte om vad ni säger om Orlando Bloom, många har skrattat eller gjort narr av mig för att jag är så hopplöst tonårsfjantigt "kär" i honom men jag faller väl lätt för snälla ögon.. och han är snygg så det så. Vad ni än säger. Och jag är nog inte helt ensam i världen om att tycka det.
Min pojkvän skulle med dessa två göra en fin trio. Så synd att jag inte kan lägga ut bilden jag syftar på här, då hade ni förstått varför. Inte alla som kan jämföra och se likheter mellan siina pojkvänner och kändis-hunks av världsklass!

(Nu har jag säkert gjort bort mig igen. Men det bjuder jag på. Mina hormoner är som de är och jag får bete mig som en fjortis :-P)



*Okej, det är (surprise, surprise!) inte jag som har fotat Luke och Orlando. Varifrån bilden på Luke Perry vet jag inte riktigt, det var en sån där bild som bara råkade bli hittad med hjälp av Google på någon planlös webbsida som snott den någon annanstans ifrån i hur många led vet jag inte ...
Fotot på Orlando Bloom är från www.theorlandobloomfiles.com och tagen av Tony Duran

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Mir

Vet du vad, du kan fråga mig och säga vilken bild så kan jag göra iordning en liten bild ;)

2009-04-14 @ 12:09:08
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0