Nypremiär!

Välkommen till nya nanna-maria.com!


Nu är sidan uppdaterad. Den är inte helt färdig ännu, men den borde fungera bra nu.

Det har varit ganska spännande att enbart ha arbetat med paint som grafik-verktyg till sidan. Min laptop är fortfarande sönder så jag har helt enkelt fått använda vad jag haft tillgång till, dvs en svårhanterlig skrutt till dator utan några finess-program hehe. Så det kan hända att jag gör lite ändringar grafikmässigt när jag kommer åt bättre grejer, men rent funktionellt tror jag att jag är nöjd som det är nu.


Dessutom är jag lite rädd för att min dator inte visar alla färger rätt så att de skär sig i era mer moderna skärmar... Så tala gärna om för mig om det ser illa ut. Så har jag något att våndas över ;-)



Nytt på sidan

  • Det som är nytt är att mina bloggar är inbyggda i hemsidan. Så nu är det ännu enklare för er att stalka mig! Dina-bloggen har jag inte hunnit ändra utseende på för att den ska passa in på sidan, men det väntar jag med till senare när allt annat är färdigt. En sak i taget.
  • Dessutom har jag gjort om bildgalleriet som aldrig riktigt fungerade på den förra sidan. Den innehåller 88 bilder hittills, de flesta är tidigare publicerade i den gamla candoris-bloggen men det finns även en del andra bilder.
  • Ännu en nyhet är att vissa blogg- och bildinlägg kommer att vara lösenordsskyddade. Om jag inte har gett dig som tror dig ha rätt till lösen, dvs familj och vänner, så påminn mig om det.


 

Så om ni inte redan är inne på hemsidan, klicka in er via knappen här och tala om vad ni tycker!





Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0