Min man

I förra inlägget ville jag infoga en bild på min man (ja, jag kallar honom hellre för min man än min pojkvän som ni kanske har märkt...) men nu när jag fick bilden och ett godkännande för publicering anser jag att både fotograf och modell förtjänar ett helt eget inlägg såhär.

Se så duktig Mir är som fotograf! Och vilken snygg man jag har äran att höra ihop med!



Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Mamma Melissa

Tjusig hörrö!:.))



Med en sådär bra fotograf så kanske till och med min man kan bli snygg;.))

2009-04-14 @ 13:47:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: C.G.

Melissa ??!



Jag vet inte riktigt om jag skall se det som en komplimang det där - det lät lite på gränsen.



Men jag skall framföra komplimangerna till syster, om hon inte ser det själv.



//C.G.

2009-04-14 @ 16:50:00
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0