Ingefäre-latte

Inte sov jag bättre av sovamedicin heller. Fick bara huvudvärk och hade svårt att ligga kvar i sängen, men jag var envis, och sov många gånger under natten.

Lidl måste ha konstig mjölk. Jag ville ju lyxa till dagens kaffe med skummad mjölk, men den skummade sig aldrig. Förstår inte varför... Jag gav upp efter några minuter och gjorde vanlig kaffelatte. Jag har visst börjat gilla att ha mjölk i kaffet. Men jag måste se upp så jag inte blir en sån där som måste ha mjölk i kaffet. Men, nej, det dög faktiskt inte med vanlig kaffe med mjölk. Jag skulle helt enkelt lyxa till det på något vis så jag strödde i lite ingefära.

Så här sitter jag med en ingefäre-kaffe-latte och äter pepparkakor! Mums.

Jag håller nog på att bli sjuk. Det är inte kul för imorgon kommer ju kärleken på visit, eller, kanske till och med gör sig någorlunda hemmastadd på riktigt till och med. Så, jag vill ju inte bli sjuk nu.


Andas lite frisk luft idag! Det gör dig gott. // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0