Ischoklad





Ja, visst blev jag på bättre humör av barnens sällskap.




Det blev enkel ischoklad

200 g mörk choklad
75 g smör
lite nougat-tärningar att toppa några av dem med



Sedan bjöds jag minsann på en lucia-uppvisning också, med en Lucia och en pepparkaks-gubbe som sjöng i alla möjliga tonlägen, från falsett till growl, medan Lucian då och då fick nynna sig fram och hoppade plötsligt tillbaka i låten när texten kom tillbaka. Hihi. Sötungar! Jag skrattade gott.


God natt! // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!
Postat av: Mir

Ischoklad.. hmm.. jag ahr aldrig fastnat för det men det ser roligt ut och jag hoppas du åt en hel del , bara för att det går..hmm hmm..

2008-12-16 @ 12:23:27
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0