Framtiden kommer

Framtiden kommer. Ibland i rasande fart. Ibland ... alldeles för sakta. Framtiden kommer, jag hoppar liksom lite i tid då och då, men snart, är den här på riktigt, den där framtiden. Delar av den. Så många olika delar av den som jag ser framemot. Små saker som.. små .. saker. Och stora.

Som att få träffa nya människor. Efterlängtade människor, stora som små. Eller att skapa någonting nytt, tillsammans. Vad som helst. Vi kan skapa en dröm att längta till, ja, jag längtar efter att skapa ännu en dröm att längta till. Stora saker som små, finns där i framtiden, en framtid som inte känns som ren fantasi, en framtid som faktiskt är en tid som kommer.

Om bara några dagar är en del av den framtiden här. Och jag har redan delvis fått uppleva det som för inte så länge sen bara var en framtid. Ja. Jag njuter av att veta att den finns där, den där framtiden.


Ni ser, i mörkret lever ljuset! // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0