Error

Jag känner mig inte alls bra. Går runt i ett töcken sen i förrgår natt. Jag behöver tydligen bara tänka på nattmediciner för att jag ska bli dålig numera. Jag sover så dåligt hela tiden, och det har ingenting med julstress eller spänningar att göra, jag hade knappt någon tanke på julen ens igår när vi var hos mina föräldrar som firade jul.

Huvudvärken kom som på beställning så fort jag tänkt på att jag kanske borde ta någon slags nattmedicin, men jag orkade aldrig ta någon. Igår blev jag jättedålig med så påträngande huvudvärk att jag höll på att svimma vid julklappsutdelningen. Dessutom utropade jag min förvåning vid middagsbordet över att det inte fanns något alkoholfritt att dricka, så jag vet inte vad de tror nu, när jag gärna inte drack alkohol, mådde illa och höll på att svimma. Nåja, de får tro vad de vill, de kommer märka så småningom att de har fel hehe.

Men jag mår fortfarande inte alls bra. Jag hade kunnat sova hela dagen. Eller, åtminstone ligga kvar i sängen hela dagen. Sov uselt, riktigt riktigt dåligt och gick upp flera gånger och sprang runt samtidigt som jag trodde att jag skulle somna ståendes och ramla ut genom min franska balkong.

Så idag har jag tagit det extra lugnt. Vad det nu innebär när jag alltid tar det extremt lugnt... Kanske känner jag mig litet bättre nu, förhoppningsvis mår jag utmärkt imorgon, om jag bara får sova. Jag orkar inte göra någonting alls som det är nu. Jag orkar inte ens tänka, och det är smått handikappande för någon som mig.



Hahah, utifrån köket hörde jag precis följande:

"Varför skjuter jag mig själv i ögat med en rubin!?"

L // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0