Detektivbyrån

Jag gillar hur de här killarna jobbar med ljud. De får mig att känna mig som en liten flicka i en fantasivärld. Tänker ofta på filmen Amelie från Montmartre när jag lyssnar på dem.






Jag går runt här och småplockar. Huvudvärken vill inte att jag ska städa så ordentligt som jag hade tänkt. Men mysigt att städa till kul musik. Jag lyssnar alldeles för sällan på musik. Sitter här i tystnaden och lyssnar till mina egna tankar.






Jag lyckades hitta lite godis som jag glömt att jag köpt. Jag är ju bara för söt som tänker på att överraska mig själv såhär ibland hihi.


Ljus // J

Lämna kommentar, åsikter eller bara en hälsning, det uppskattas!

Kommentera gärna inlägget, ge din åsikt eller bara skriv en hälsning!
Vill du skriva ett privat meddelande som inte publiceras i bloggen kan du använda det här formuläret och skicka som vanligt, be mig bara att inte publicera din kommentar så låter jag bli.

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress, om du vill: (publiceras ej)

Url till din blogg/hemsida:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0